Servisni obrazac

U rijetkim slučajevima kada će možda nešto trebati popraviti na vašem daljinskom upravljaču, rado ćemo vam pomoći. U slučaju kada odašiljač Tyro (daljinski) ili neki drugi naš proizvod pokaže znakove neispravnog rada ili treba održavanje, možete nam poslati proizvod. Tada, molimo vas, ispunite ovaj servisni obrazac. Daljnje informacije primit ćete e-poštom čim ispunite ovaj obrazac.

Kako bi postupak popravka prošao bez poteškoća, molimo vas da popunite ovaj obrazac. Ispišite primjerak primljene e-poruke i priložite uz poslani proizvod.

  • Preporučujemo da nam pošaljete cijeli sustav (odašiljač i prijemnik).
  • Slanjem obrasca za servis proizvoda pristajete na troškove popravka/zamjene do maksimalno 150 €, ne uključujući troškove transporta proizvoda.
  • Ako ukupni trošak prelazi 150 €, e-porukom ćemo vas zamoliti za vaš pristanak.
  • Ako popravak nije isplativ, ponudit/isporučit ćemo vam zamjenu.
  • U slučaju da niste suglasni s troškovima, vratit ćemo vam proizvod. Međutim, bit će vam naplaćeni povezani troškovi transporta kao i naknada za vrijeme utrošeno na istraživanje.